Til DNT.no forside

Registrer deg - MASSIV

Når du går MASSIV kan du registrere deg på hyttene med sjekkUT gjennom UT-appen eller på UT.no, eller med MASSIV-passet vårt i papir.

Publisert: 06. oktober 2023
DNTs tilbud

SjekkUT

I 2021 ble DNTs populære tjeneste for digital turpostregistrering, DNT SjekkUT, er blitt en del av UT-appen og UT.no. Dette betyr at du nå kan ta i bruk UT-appen for å registrere dine besøk digitalt.

Slik bruker du SjekkUT

1. Du må ha profil på UT.no for å bruke sjekkUT, klikk her for å lage profil.
  2. Før turen går du inn på UT.no eller i UT-appen.
  3. Her søker du opp MASSIV og velger MASSIV-listen.
  4. Klikk "Følg lista".
  5. Ta med deg telefonen din på tur.
  6. Når du er ved på hytta kan du åpne appen og klikke på sjekkUT knappen. Dette fungerer også uten mobildekning, slik fungerer det.
    • OBS du må være nærmere enn 75 meter for å kunne registrere et besøk.
  7. Etter at besøket er registrert kan du skrive i gjesteboka og dele turopplevelsen din med andre brukere av UT.
  8. Du har nå registrert ditt besøk og hytta vil bli huket av på MASSIV-listen.

Massiv-passet

Ønsker du å ha med deg MASSIV-passet? Da kan du komme innom Tursenteret i Storgata 3 eller plukke med deg ett pass på en av hyttene langs ruta.

Etter endt tur

Send en e-post til info.oslo@dnt.no med følgende info:

• Skjermbilde fra din Sjekk-Ut liste fra MASSIV
  • Navn, Etternavn, Bosted

Da registere vi deg på Hall of Fame, og du vil få muligheten til å bestille merke og t-skjorte, eksklusivt for de som har gjennomført!

Dette kan bestilles i dntbutikken.no - og du vil få oppgitt en kode for innlogging/bestilling. Medlemspris for T-skjorte og merke er ca. 300 kr.

Del artikkel:
Del på e-post

Bli frivillig
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem